GRATIS GAVER : Få mine
4 bedste maveøvelser til efter fødslen + 5 dages Mini-Kursus

Ja tak, send dem straks

E-guide 1: Sådan kommer du godt fra start

  • Har du svært ved at genkende din krop efter 9 måneders graviditet og en anstrengende fødsel?
  • Vil du gerne i form efter fødslen, men har svært ved at mønstre energien til det?
  • Ved du ikke rigtig, hvordan du skal gribe efterfødselstræning an?
  • Lider du af søvnunderskud og tyr du til sukkerholdig mad for at peppe dig op?
  • Værker det i hele kroppen, når du skal ud af sengen om morgenen og er du træt af ømme og stive muskler?

Kan du svare ja til bare ét af disse spørgsmål, så er Superfit Mor’s E-guide 1 noget for dig.

Få en forsmag på E-guide 1 her
 

Kan Superfit Mor’s E-guide 1 hjælpe med alt det?

  • Nemlig! Fordi den lægger et perfekt fundament, der optimer dine chancer for let og elegant at komme i form igen efter fødslen.
  • Jeps! Den giver dig en detaljeret guide til den allerførste, uundværlige genoplivning af dine core-muskler og din hårdtprøvede bækkenbund.
  • Ja, for den har bunker af brugbare og overkommelige tips til, hvordan du får mere energi via din kost, og hvordan du stille og roligt lægger an til at tabe dig, når fødslen er kommet lidt længere på afstand.
  • Det kan du tro! Den har nemlig masser af lavpraktiske fif, så din krop klarer hverdagen som nybagt mor uden at pådrage sig skader og ømme muskler fra dårlige arbejdsstillinger og skæve løft.

53 SIDER SPÆKKET MED ALT, HVAD DU HAR BRUG FOR AT VIDE OM KROP, KOST OG TRÆNING TIL DE FØRSTE 0-12 UGER EFTER FØDSLEN.

thickpaperbacklaying-5

Køb den fulde version nu

Pris: 199 DKK

“Jeg bruger E-guides’enes træningsprogrammer på stuegulvet, mens min datter følger med på sit legetæppe ved siden af eller “leger med”. Det er rigtig hyggeligt og nemt. Og så får jeg det gjort!” – Lotte Jæger Bank-Nielsen, mor til pige på 3 måneder.

Tjek også E-guide 2:
Næste skridt mod fin form tager du med E-guide 2 – specielt til uge 13-20 efter fødslen.

 

Et kig på ét af træningsprogrammerne i E-guide 1:

 

E-bog 1 - Uddrag fra et af træningsprogrammerne

 

E-bog 1 - uddrag fra et af træningsprogrammerne, side 2

 

 ALLE ØVELSER ER NØJE BESKREVET OG ILLUSTRERET MED FOTOS.

DER ER OGSÅ EN OVERSIGT OVER  ØVELSERNE I HVERT PROGRAM, SÅ DU LET KAN OVERSKUE,
HVAD DU SKAL OG IKKE BEHØVER BLADRE RUNDT I E-GUIDEN, MENS DU TRÆNER.

Download e-guiden til din computer, ipad eller mobiltelefon, så har du den hele tiden ved hånden.

 


Jeg kender din situation …

Jeg ved, at vigtigste i dit liv lige nu er, at du er blevet mor (igen). Alt andet glider i baggrunden – også at passe på dig selv. Vilde træningspas og hidsige slankekurer hører i min optik ikke hjemme i tiden lige efter en fødsel.

Men jeg tror på, at hvis du allerede nu gør en lille og nøje tilrettelagt indsats for at passe på dig selv og din krop, vil den investering i tid og overskud komme tifold tilbage i form af mere energi, glæde og styrke i dig selv og moderskabet.

baby-165067_640

Træningsprogrammerne på Niveau 0 og 1 er nøje tilrettelagte, så du får en velfungerende bækkenbund, fladere mave og generelt stærkere krop.

Samtidig er programmerne så korte og præcise, at de let passes ind i dit travle program og din babys dagsrytme.

Du behøver ikke at starte op med E-guide 1 lige efter fødslen. Hvis du ikke når at komme med fra uge 0, så starter du bare op, når du er klar til det. Faktisk kan du starte med at bruge Superfit Mor’s E-guides og stadig blive en super stærk, sund og glad mor, selvom du fødte for flere måneder eller år siden.

Jeg siger tingene, som de er. Uden en vis indsats fra din side, indfinder resultaterne sig ikke. Men i E-guide 1 og 2 jeg har gjort det overskueligt  og lettilgængeligt at komme i form efter fødslen.

Lad mig tage dig i hånden og vise dig, hvordan en lille men målrettet indsats kan give dig fantastiske resultater og gøre dig til en sund, stærk og frem for alt glad mor.

Få en forsmag på E-guide 1 her
 

Køb den fulde version nu
Pris: 199 DKK