GRATIS GAVER : Få mine
4 bedste maveøvelser til efter fødslen + 5 dages Mini-Kursus

Ja tak, send dem straks

E-guide 2: Sådan genfinder du din figur

  • Savner du at kunne passe dine gamle jeans fra før, du blev gravid?
  • Ønsker du dig en flad mave og stærk ryg?
  • Vil du gerne tage det næste skridt i din efterfødselstræning?
  • Har du svært ved at komme ud af døren til træning, når du har baby med på armen?
  • Er du på nippet til at blive fristet af urealistiske og usunde slankekure/træningsgadgets, fordi du bare er dødtræt af at være slasket og ude af form og må gøre noget NU?

 

Få en forsmag på E-guide 2 her
 

Kan Superfit Mor’s E-guide 2 hjælpe med alt det?

  • Jeps! Den tager dig det næste skridt mod topform ved at flette træning og sund kost ind i din barselshverdag.
  • Bestemt! E-guide 2 viser dig, hvordan du gør din psyke til din medspiller, så du kan tabe de sidste babykilo.
  • Ja! Den giver dig særligt tilrettelagte træningsprogrammer, der booster din fedtforbrænding og strammer især mave, lår og baller op.
  • Selvfølgelig, fordi den tager hensyn til, at det stadig ikke er så længe siden, at du fødte og til at din krop stadig ikke er helt sig selv endnu.

thickpaperbacklaying-5

Køb den fulde version nu

Pris: 199 DKK

 “E-guide 2 har både givet mig baggrundsviden og nogle gode redskaber til at tabe mig. Ud over de nemme, konkrete tiltag – der er lige til at gå til, selv for en travl, arbejdende mor med to små børn – kommer der også nogle dejlige peptalks, øvelser med mere i mailboxen. Det holder mig til ilden.”

– Kamma Poulsen-Hansen, mor til Gustav på 2,5 år og Ane på 10 måneder.

  • I E-GUIDE 2 FÅR DU 56 SIDER FYLDT MED PRAKTISKE TIPS OG TRICKS OM KROP, KOST OG TRÆNING TIL UGE 13-20  EFTER FØDSLEN.
  • ALLE ØVELSER ER NØJE BESKREVET OG ILLUSTRERET MED FOTOS.
  • DER ER OGSÅ EN OVERSIGT OVER  ØVELSERNE I HVERT PROGRAM, SÅ DU LET KAN OVERSKUE, HVAD DU SKAL OG IKKE BEHØVER BLADRE RUNDT I E-GUIDEN, MENS DU TRÆNER.

Tjek også E-guide 1:
Træning, tips og nyttig viden specielt til de første uger efter fødslen (uge 0 til 12)

 

Et kig på ét af træningsprogrammerne i E-guide 2:

E-bog 2 Uddrag fra et af træningsprogrammerne

E-bog 2 Uddrag fra et træningsprogram, side 2

 

E-guiden bliver din bedste ven

dreamstime_l_31119782Når du starter på E-guide 2, er din baby omkring 3 måneder og du er sandsynligvis ved at være klar til at give den lidt mere gas med træningen. Men det er ikke sikkert, at din baby giver dig lov! E-guide 2 kommer med masser af tips til, hvordan du får flettet træningen ind, selvom din dag stadig dikteres af babys behov.

Du kan sagtens starte med E-guide 2 senere end uge 13 efter fødslen. Men bare ikke før. Faktisk kan du starte med at bruge Superfit Mor’s E-guides og blive en super stærk, sund og glad mor, selvom det er flere mange måneder eller år, at du fødte.

Træningsprogrammerne på Niveau 2 og 3 er nøje tilrettelagte, så du får mest mulig effekt ud af din indsats. Fokus er på fedtforbrænding og på at optræne stærke ryg- og mavemuskler og en velfungerende bækkenbund.

Og ligesom i E-guide 1 er programmerne så korte og præcise, at de let passes ind i dit travle program og din babys dagsrytme.

Jeg siger tingene, som de er. Uden en vis indsats fra din side, indfinder resultaterne sig ikke. Men i E-guide 1 og 2 jeg har gjort det overskueligt  og lettilgængeligt at komme i form efter fødslen.

Lad mig tage dig i hånden og vise dig, hvordan en lille men målrettet indsats kan give dig fantastiske resultater og gøre dig til en sund, stærk og frem for alt glad mor.

 

Få en forsmag på E-guide 2 her
 

Køb den fulde version nu

Pris: 199 DKK