GRATIS GAVER : Få mine
4 bedste maveøvelser til efter fødslen + 5 dages Mini-Kursus

Ja tak, send dem straks

Sæt fut i din træning med musik

For mig er det vigtigt, at musikken løfter mig og giver mig energi til at give den ekstra gas, når jeg træner. Beatet og tempoet er selvfølgelig altafgørende.

Men også teksten og stemningen i en sang kan gøre, at den kommer til at køre på repeat på min mobil længe! (Som du ser, er det bestemt ikke nye numre alle sammen!).

Jeg har angivet numrenes BPM (Beats Per Minut)​. Det fortæller dig, hvor hurtigt den kører – og om den egner sig særligt til hop/løb eller er bedst til f.eks. langsommere styrkeøvelser. 

​For tiden er det disse 10 numre, der sætter fart over feltet, når jeg løber og træner Outdoor Power.

NB: KLIK PÅ TITLERNE herunder og høre sangene på YouTube.

Thoras Power Play Liste

Puls:

1. La Roux - Bulletproof (128 BPM)

2. Britney Spears - Work B**ch (128 BPM)

3. Meghan Trainor - All About That Bass (134 BPM dobbelttakt)

4. Pharrell Williams - Happy (160 BPM dobbelttakt)

5. Beyoncé - Single Ladies (194 BPM dobbelttakt)

Styrke:

6. Djämes Braun - Fugle (118 BPM)

7. Justin Timberlake - Sexy Back (117 BPM)

8. Robyn – Hang With Me (115 BPM)

9.  Cisilia - Vi To Datid Nu (90 BPM)

Stræk/relax:

10. Corinne Bailey Rae - Put Your Records On (96 BPM)

Bonustip 1

På løbe- eller cykelturen skifter jeg ind i mellem musikken ud med EN LYDBOG (fiktion eller faglitteratur). 

Bonustip 2

Du kan nemt selv regne tempoet (BPM) ud på din egen playliste – LIGE HER.