Interview med deltager på Superfit Mor's Online Bootcamp

GRATIS GAVER : Få mine
4 bedste maveøvelser til efter fødslen + 5 dages Mini-Kursus

Ja tak, send dem straks

Interview med deltager på Online Bootcamp

Sanne Enevoldsen er mor til to; en dreng på 2,5 år og en pige på 9 måneder.
Sanne kørte Superfit Mor’s Online Bootcamp i juli ’15.
Her er hendes oplevelser med programmet:

1. Hvad fik dig til at starte på Bootcamp’en? Hvad var dit udgangspunkt?

Jeg har trænet med Superfit Mor’s Flad Mave program efter min datters fødsel (9/12-2014) og jeg er vild med programmet. Jeg syntes, bootcampen lød spændende og jeg trængte virkelig til at få lidt styr på min kost og min generelle kropsform og udseende. Jeg læste om programmet og det gik op for mig, at det var øvelser, jeg kunne lave hjemme i min stue og at jeg helt selv skulle styre programmet og så besluttede jeg mig for at starte.

2. Hvad er dine resultater (i cm/kilo)?

Jeg har alt i alt tabt ca 2,1 kg og blevet 7,5 cm mindre i taljen, og det er vel at mærke kun på de 4 uger, hvor programmet løber over.
Deltager på Superfit Mor's Online Bootcamp viser sit flotte resultat

“Jeg har fået en slankere krop, men også mere overskud og selvtillid af Bootcamp’en”; siger Sanne Enevoldsen; mor til to

3. Hvordan var dine oplevelse af Bootcamp’en undervejs?

I starten var der lidt læsestof, jeg lige skulle igennem og det kune godt være lidt svært at tage sig sammen til. Men jeg satte mig ved computeren, fik det hele skrevet ud og satte mig så i sofaen og læste det hele igennem.
Der står blandt andet, at man skal starte programmet med at sende en mail til Thora, hvori der bare skulle stå: “JEG FORPLIGTER MIG”. Nu ved jeg fra Flad Mave programmet, at Thora engagerer sig meget i os, der kører hendes programmer, og det er SÅ FEDT, at hun også tager sig til og plads i sin mailbox til sådan en mail. Disse 3 ord var kickstarten for mig. Nu var der jo ingen vej tilbage. Nu vidste Thora jo også, at jeg var gået igang og så skulle den bare have gas næste 4 uger.
Når man først er nået dertil, så går det faktisk let. Der er 5 dage i træk hvor man skal holde sig helt fra sukker og det gik over alt forventning. Jeg fortsatte faktisk og holdte mig uden sukker i 17 dage ud af de 28 dage.
I programmet er der lavet et forslag til en kalender, man kan notere træning og mål i. Dette fungerer super godt og så får man hurtigt overblik over, hvor meget eller lidt træning man for lavet på en uge og da man skal måle og veje sig selv hver uge, så vil man jo helst have at tallene ikke står stille og derfor er det bare med at få træning i kalenderen. Jeg skrev det først i kalenderen, når jeg faktisk havde lavet træningen.
Det er svært at holde sig fra sukker, når der er arrangementer i familien og andet hvor der bliver serveret en masse usundt mad. Faktisk oplevede jeg, hvor fedt det var (for mig selv) ikke at tage et stykke kage og i stedet tage en gulerod og de mange kommentarer der pludselig kom på “om jeg ikke havde tabt mig” eller “wow hvor du stråler i dag” for det er nemlig en anden fordel ved programmet. Man får mere energi, bliver gladere, får mere overskud og faktisk også mere selvtillid.

5. Hvordan adskiller Bootcamp’en sig fra andre træningskoncepter/former, du har prøvet?

Bootcampen består af træningsvideoer som åbnede på min ipad og så kunne jeg lave dem, hvor jeg ville. Hvis min kæreste skulle se fodbold i stuen, så rykkede jeg blot ud i køkkenet og lavede træningen der.

Nogle dage stod jeg op før resten af familien og lavede min træning, og så var jeg frisk og med total overskud til at få børnene klar. På dette tidspukt var jeg stadig på barsel og kunne også nemt snuppe en omgang træning, når min datter sov men ellers blev det til træning om aftenen, når børnene var puttet.

Jeg har masser af trænings dvd’er fra forskellige ugeblade osv, som jeg aldrig har sat på afspilleren, fordi jeg simpelthen har synes det var for grænseoverskridende eller bare ikke har taget mig sammen.

Med Bootcamp’en har jeg ikke haft noget problem med at hoppe rundt på gulvet og og komme igang med træningen. Det er virkelig gode og intensive øvelser og det tager max 30 minutter fra jeg snører mine sko til træningen er overstået. Det er faktisk ligeså lang tid som det ville tage for mig at transportere mig ind til træningscentret og få klædt om osv.

Derudover behøver jeg ikke at træne på et bestemt tidspunkt på dagen, som hvis jeg skulle følge et hold i et træningscenter.

Deltager på Superfit Mor's Online Bootcamp viser, hvor løse hendes bukser er blevet efter blot 4 ugers træning.

Så løs sidder Sannes bukselinning efter de kun 4 uger på Superfit Mor’s Online Bootcamp.

4. Hvad er det fedeste, du har fået ud af Bootcamp’en?

Det fedeste er helt klart min slankere krop. Fladere mave, bedre kerne og kropsholdning, bedre form og mere energi. Jeg er blevet en gladere mor.

6. Vil du anbefale Bootcamp’en til andre?

Ja helt klart og gør det allerede. Jeg kan dog godt mærke, at nogle er forbeholdende overfor videotræning, men jeg kan helt klart anbefale det, da det er tidsbesparende og faktisk ret sjovt. Derudover sparer jeg penge til træningscentret.